۱۳۸۸ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

بعد از کلی این در و اون در زدن برای پیدا کردن یک وکیل مهاجرتی خوب و درست حسابی ایرانی که می‌تونم بگم با اغلبشون تماس گرفتم و تنها گروه همکاران دفتر آقای خاضع در تهران بود که اطلاعاتی دقیق و درست برای نوع ویزایی که می‌خواستم در اختیارم گذاشتند. گرچه به علت مبلغ بیشتری که نسبت به دیگران می‌گرفتند، تمایلم را برای انتخابشان از دست دادم. به هر حال باید بگم که این وکیل استرالیایی رو به طور تصادفی و بر اساس یک جسجو اینترنتی پیدا کردم. رجیستر شده MARA و MIA بود و پس از تکمیل فرم ارزیابی اولیه خیلی زود جوابی که داد دقیقا شبیه جواب دفتر خاضع بود. اما فرقش این بود که تمام جزییات مراحل را مو به مو برام فرستاد. به تمام ایمیل‌هایم پاسخ داد. از من خواست هر سوالی دارم بدون تردید ازش بخواهم که به طور شفاف برایم توضیح دهد. سریع و دقیق به سوالاتم جواب می‌داد. درک می‌کرد که انجام بعضی کارها مثل فرستادن پول از ایران کمی دشوار است. و در آخر این که کمتر از ایرانی‌ها پول می‌خواست (اصل مطلب). اما می‌پذیرم تا کار تمام نشه نمی‌توانم بگم کارم درست بوده یا خیر! این آقای Shane Coffey که امیدوارم خودش بهتر از عکسش باشه! به نظر می‌رسه قابل اطمینان باشه. امروز 20 ماه می 2009 قرارداد رو امضا کردم و براش ایمیل کردم و فردا قراره صورت حساب اول رو پرداخت کنم. الهی به امید تو!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر